• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    جشنواره سه روزه هفته مالیات به پایان رسید

    27 جدی 1398
    جشنواره هفته مالیات که به منظور ترویج فرهنگ مالیاتی، آگاهی دهی مالیاتی و اطاعت پذیری مالیاتی با ابتکار ریاست عمومی عواید و همکاری سکتور خصوصی در بادام باغ کابل برگزار گردیده بود امروز به پایان رسید.
    امروز نیز مانند دو روز گذشته ، این نمایشگاه میزبان مسابقات ورزشی، برنامه های تفریحی، سرکس، موسیقی و اتن ملی بود، مردم با دیدن از این نمایشگاه در پهلوی موارد فوق از تخفیف ویژه محصولات سکتور خصوصی نیز مستفید گردیدند.
    آمنه احمدی، رئیس عمومی عواید وزارت مالیه در اختتامیه این جشنواره گفت: “برای نخستین بار است که برای ترویج فرهنگ مالیاتی سکتور خصوصی با ریاست عمومی عواید در برگزاری همچون یک جشنواره همکاری نموده، که تاثیرات آن بالای آن قشر جامعه که مکلف به پرداخت مالیات است حتمی میباشد. “
    در پایان این جشنواره، رئیس عمومی عواید، از وزارت زراعت ، آبیاری و مالداری ، وزارت احیا و انکشاف دهات ، وزارت اطلاعات و فرهنگ ، شهرداری کابل، اکادمی علوم افغانستان، نیروهای امنیتی، کارمندان ریاست عمومی عواید و همه ای اشخاص که در برگزاری این جشنواره تلاش نمودند ابراز امتنان نموده و با اهدای جوایز و تصدیقنامه به اشخاص مستحق جشنواره اختتام یافت.