• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    در رابطه به بورد حل منازعات مالیاتی به اتاق صنایع و معادن معلومات داده شد

    656_n.jpg

    10 جدی 1398
    این جلسه در صالون کنفرانس های اتاق صنایع و معادن برگزار گردیده بود، نمایدگان بخش های متخلف سکتور تولیدی اشتراک کرده بود، در آغاز رحیم الله سمندر رییس هیئت اجرائیوی اتاق صنایع و معادن همراه به خوش آمدید گفتن به اشتراک کننده گان در رابطه به ایجاد بورد حل منازعات مالیاتی از وزیر مالیه جمهوری اسلامی افغانستان و رهبری وزرات مالیه ابراز خورسندی نمود.
    او در سخنان خود افزود:” طوری کی در قوانین مالیاتی افغانستان در باره بورد صراحت داده شده به اعتراضات منازعات مالیاتی مالیه دهندگان به طوری مستقل رسیدگی منکند”. 
    بعد از آن نصرالله درانی عضو بورد حل منازعات مالیاتی در بخش مالیات در رابطه به ضرورت و آهمیت بورد حل منازعات مالیاتی به اشتراک کنندگان پریزینټیشن ارايه نمود و در باره پروسه کاری بورد معلومات همه جانبه ارایه نمود.
    همچنان جناب درانی در پایان جلسه فورمه اعتراضات حل منازعات مالیاتی به اشتراک کنند گان تشریح کرد قابل یادآوری است بر بیناد حکم ماده ۵۵ قانون اداری امور مالیات و تعهدات وزارت مالیه به جامعه جهانی و حکم شماره ۱۸۳۵ مورخ ۱۳/۷/۱۳۹۸ مقام ریاست جمهوری بورد حل منازعات مالیاتی برای رسیدگی به اعتراضات مالیه دهندگان ایجاد ګریده و عملا فعالیت خود را آغاز نموده است.