• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    گروپ دوم سیستم سیگتاس در مستوفیت خوست تطبیق گردید

    70846875_1867810656698711_575621077607120896_n.jpg

    28 سنبله 1398
    گروپ دوم سيستم معياری و جامع تنظيم ماليات دولت (سیگتاس) در مستوفیت خوست طی يک سلسله مراسم تطبیق و به کار آغاز نمود.
    امور تطبیق گروپ دوم سیستم یاد شده به تاريخ دوم ماه سنبله آغاز و به تاريخ بيست و هشتم ماه سنبله سال ۱۳۹۸ خورشيدی به پایان رسید که در مراسم افتتاح اين سيستم بريالی شينواری مستوفی خوست، عبدالرزاق همت رئيس ولايتي کميسيون مستقل اصلاحات اداری و خدمات و ديگر منسوبين ادارات دولتی اشتراک ورزيده بودند.
    در هنگام افتتاح بریالی شینواری مستوفی ولایت خوست در سخنان خود گفت: “با تطبیق این سیستم در تمام ادارات قوانين مالياتی يکسان تطبيق و در عين حال شفافيت به ميان ميايد.”
    به همين منوال نقیب الله مومند و محمد نادر فاضلی که از سوی ریاست عمومی عواید وزارت مالیه جهت تطبیق گروپ دوم سیستم سیگتاس در این محفل حضور داشتند، در بیانات خود از اهداف و مفاد تطبیق این سیستم یاد کردند و از مستوفی ولایت خوست بابت حمايت و همکاری همه جانبه در تطبیق این سیستم تشکری نمودند.
    در اخیر مستوفی خوست و رئیس ولايتی کمیسون اصلاحات اداری و خدمات ملکی با اعطای تحسین نامه اظهار تشکری نموده و با قطع نمودن نوار گروپ دوم سیستم سیگتاس را به گونه رسمی افتتاح کردند.
    علاوه بر این، بخش نگهداری دوسيه‌ها و اسناد (فايلينگ) در مستوفیت خوست نیز ایجاد گردید که ظرفیت نگهداری اسناد ده ساله را دارا میباشد و از طريق سیستم متذکره به دسترسی به موقع و سریع به اسناد نگهداری شده را فراهم میکند.