• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    دست آورد های سال مالی (۱۴۰۲) آمریت مرکزی نمبر تشخیصیه

    15 حمل 1403
    آمریت مرکزی نمبر تشخیصیه بر اثر رهبری خوب و مدیریت سالم ریاست عمومی عواید، نسبت به قبل در سال مالی گذشته (۱۴۰۲) به حالت عادی خود برگشته و اکنون تمامی فعالیت های آن به طور شفاف، آسان و سریع جریان دارد.
    این آمریت خدمات سریع را به مراجعین ارائه می دهد، دارای شعبات جداگانه برای کارمندان و مراجعین زن و مرد می باشد و پروسه معیاری را برای اخذ نمبر تشخیصیه ایجاد کرده است.
    این مرکز از سراسر کشور (۵۰۲۳۹۷) درخواست های نمبر تشخیصیه دریافت کرده است، که پس از بررسی توسط دفتر مرکزی تایید و از سوی دفتر مربوطه برایشان توزیع گردیده و همچنان صدها نمبر تشخیصیه (TIN) را دریافت و حذف کرده است. از این ارقام (۴۴۰۴۳۷) درخواست آن جدید، (۶۱۹۶۰) درخواست قبلی و (۷۶۴۰۵) آن از سوی دفتر مرکزی رسیده است.
    همچنان این مرکز تا کنون (۴۳۷۳) جلد مکتوب و (۶۲۰) جلد استعلام به ادارات مختلف ارسال کرده و (۴۳۷۳) نهاد (شرکت ها، مؤسسات، انجمن ها، مراکز علمی، نهادها، یوتیبوب چینل ها و …) را در سیستم سیگتاس ثبت کرده اند.
    در نتیجه تمام نهادهای که وجایب و تصفیه های مالیاتی خویش را انجام نه داده اند، مجبور به تکمیل مکلفیت های مالی و تصفیه باقیات کرده اند.