• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    برای فارغان کورس ابتدایی زبان انگلیسی ریاست عمومی عواید تصدیقنامه اعطا گردید

    13 حمل 1403
    ریاست منابع بشری وزارت مالیه برای ۱۶ تن کارمند که کورس ابتدایی (۴) ماهه زبان انگلیسی را مؤفقانه سپری نموده بودند، تصدیقنامه اعطاء نمود.
    در نشستی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های معینیت عواید و گمرکات دایر گردیده بود، حافظ خلیل احمد ابواحسان، معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید، مولوی احمد شاه شاکر، رئیس منابع بشری و شماری دیگر از مسئولین وزارت مالیه اشتراک داشتند.
    مولوی احمد شاه شاکر طی سخنانش در این نشست گفت، ما مکلف هستیم برای این نظام خدمت کنیم. خدمت به این نظام، شامل ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی می شود که همه ابعاد باید تقویت گردد. پس با تمام توان تلاش کنید، ضمن استفاده از تکنالوژی عصری و زبان انگلیسی برای تقویت ابعاد سیاسی، فرهنگی این نظام، حیله و مکر دشمنان را نیز شناسایی و خنثی سازید.
    حافظ خلیل احمد ابواحسان، معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید طی سخنانش گفت، برای برقراری این نظام قربانی زیاد دادیم و حالا لازم است برای تقویت آن از هر راه ممکن چه فرا گرفتن علوم و تکنالوژی عصری باشد و چه زبان های مختلف، هر آنچه باعث رشد و شکوفایی استعداد جوانان، پیشرفت کشور و بقای این نظام می شود، استفاده کنیم.
    دو تن از کارمندان که از این برنامه آموزشی فارغ گردیده بودند از وزارت مالیه بابت راه اندازی کورس های کوتاه مدت اظهار قدردانی نموده از دست اندرکاران برنامه خواستند علاوه بر تمدید کورس زبان انگلیسی، کورس های کمپیوتر را نیز دایر کنند.
    نشست با اعطای تصدیقنامه و دعای خیر به پایان رسید.