• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    مفتی کفایت الله حقانی به حیث مستوفی جدید ولایت هرات از جانب رهبری ریاست عمومی عواید وزارت مالیه معرفی گردید

    15 عقرب 1402
    ۱۵/۸/۱۴۰۲ – ۲۲/۴/۱۴۴۵
    این جلسه که بخاطر خدا حافظی محترم حافظ خلیل احمد ابو احسان دایر شده بود، محترم مهاجر فراهی معاون مقام ولایت هرات، مولوی نداء محمد صدیقی رئیس خدمات حقوقی و پالیسی عواید ریاست عمومی عواید، محترم سید احمد هائد آمر اطلاعات و اگاهی عامه این ریاست و مستوفی های قبلی و فعلی ولایت هرات اشتراک کرده بودند.
    جلسه به تلاوت چند ایات قرانکریم آغاز گردید و محترم مهاجر فراهی معاون والی هرات درسخنان خوش آمدید خویش به محترم مفتی کفایت الله حقانی مستوفی جدید ولایت هرات از همکاری همه جانبه اطمنان داد.
    بعدآ محترم مولوی نداء محمد صدیقی رئیس خدمات حقوقی و پالیسی ریاست عمومی عواید به نماینده گی وزارت مالیه صحبت نمود و در سخنان خویش تغییر و تبدیل اصل اداری یاد کرد و افزود که بر اساس این تجارب از یک مکان به مکان دیگر انتقال می یابد.
    متعقبآ محترم حافظ خلیل احمد ابو احسان مستوفی قبلی ولایت هرات از تمام همکاران جهت پیشبرد منظم کارها سپاسګذاری نموده و به آنها توصیه نمود تا با مستوفی جدید تعامل نمایند.
    در اخیر جلسه محترم مفتی کفایت الله حقانی مستوفی جدید ولایت هرات سخن ګفت و از تمام همکاران خواست که به کارهای خویش مثل سابق ادامه دهند.