• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    همایش توزیع تصدیق نامه های فارغان کارگاه اساسات مدیریت و آشنایی با وزارت مالیه تدویر یافت

    8 سنبله 1402
    چهارشنبه، ۸ سنبله ۱۴۰۲
    محفل اختتامیۀ برنامه آموزشی‌ اساسات مدیریت و آشنایی با وزارت مالیه، از سوی ریاست منابع بشری این وزارت در هماهنگی با ریاست‌های عمومی عواید و گمرکات در تالار اکادمی ملی مالیات و گمرکات با اشتراک ملا عبدالقاهر ادریس معین عواید و گمرکات، معراج محمد معراج معاون عملیاتی و کفیل ریاست عمومی عواید، مولوی احمد شاه شاکر رئیس منابع بشری وزارت مالیه، بلال احمد احدی آمر اکادمی ملی مالیات و گمرکات و فارغان این برنامه (کارمندان جدیدالتقرر ریاست‌های عمومی عواید و گمرکات) دایر گردید.
    در این نشست معین عواید و گمرکات ضمن با اهمیت خواندن تدویر چنین برنامه هایی برای ارتقای ظرفیت کارکنان گفت: این نظام در اثر قربانی های مجاهدین به میان آمده است، دفاع کردن از آن فریضۀ ماست و تقویه نمودن اقتصاد و بنیه مالی این نظام برای هر مسلمان عبادت محسوب می‌گردد.
    در ادامه آقای معراج کفیل ریاست عمومی عواید نیز به ایراد سخن پرداخته، گفت: بر هر کارمند لازم است متناسب با بست و وظیفه خویش از مهارت لازم مسلکی برخوردار باشد و در زمینه غنامندی هر چه بیشتر مهارت مسلکی خویش جدوجهد نماید.
    همچنان آقای شاکر رئیس منابع بشری وزارت مالیه در این همایش اظهار داشت: کار کردن در نظام اسلامی عین عبادت است. از اینرو ثابت شده است که کارمندان این نظام تمام سعی و تلاش شان این است که به قدر وسع خویش کار کنند نه کمتر. زیرا کار کردن و زحمت کشیدن به نفع این نظام را بالای خود واجب و مایۀ خیر و ثواب می دانند.
    این همایش با توزیع تصدیق‌نامه‌‌های فراغت برای فارغین خاتمه یافت.