• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    آغاز مجدد روند نظارت از ساحه از سوی کمیته نظارت ساحوی و سمع شکایات ریاست عمومی عواید

    27 ثور 1402
    ۲۲ شوال المکرم / ۲۳ ثور ۱۴۰۲
    کمیته نظارت ساحوی و سمع شکایات از روند درجه بندی و تثبیت مالیه اصناف تحت ریاست آقای مولوی دوست محمد حقانی رئیس تنفیذ و اطاعت پذیری مالیاتی عواید دور دوم کار خویش را رسماً آغاز نموده است.
    این کمیته متشکل از یک تن رئیس، یک تن معاون، منشی، اعضا و همکار تخنیکی می باشد که مسئول نظارت ساحوی و رسیدگی به شکایات اصناف در درجه بندی و تثبیت مالیه سال ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲ می باشد. کمیته نظارت ساحوی و سمع شکایات اصناف متشکل از سه کمیته فرعی بوده که کمیته فرعی اول آن مسئول نظارت ساحوی و سمع شکایات اصناف در روند درجه بندی مالیه آنها در ساحات حوزات مالیاتی اول، دوم، هشتم، دوازده هم، بیست و دوم، شانزدهم و هژدهم شهر کابل و ولسوالی های شکردره، گلدره و ولسوالی میربچه کوت ولایت کابل می باشد که تحت قیادت آقای عبدالرحمن قرار دارد.
    کمیته فرعی دوم آن مسئول حوزات مالیاتی سوم، هفتم، ششم، سیزدهم، پنجم، چهاردهم، بیستم و ولسوالی های استالف، ولسوالی فرزه، ولسوالی کلکان و ولسوالی قره باغ ولایت کابل می باشد که تحت قیادت آقای جاوید احمد رستاقی قرار دارد.
    کمیته فرعی سوم آن مسئول حوزات مالیاتی چهارم، هفدهم، پانزدهم، دهم، یازدهم، نهم، نزدهم و ولسوالی های سروبی، خاک جبار و موسهی ولایت کابل می باشد که تحت قیادت آقای مولوی عبدالحمید قرار دارد.