• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    رئیس خدمات مالیه دهندگان با اعضای هیئت رهبری سرای شهزاده دیدار نمود

    17 ثور 1402
    ۱۶ شوال المکرم ۱۴۴۴ / ۱۷ ثور ۱۴۰۱
    پیش از ظهر یکشنبه ۱۷ ثور، آقای عبدالقیوم نصیر رئیس خدمات مالیه دهندگان وزارت مالیه در تالار نشست های این ریاست با اعضای هیئت رهبری سرای شهزاده (بزرگترین بازار خدمات پولی کشور) نشست دایر نمود.
    آقای نصیر هدف از تدویر این نشست را دیدوادید از نزدیک غرض تألیف قلوب، ایجاد محبت و همدلی و تحکیم رابطه دولت – ملت خوانده افزود: هر کی در راستای تحکیم نظام اسلامی از جان و مال خویش استفاده می نماید حقا که کار شایسته (عمل صالحه) انجام داده و پرداخت ذکات، مالیه و سایر وجوهات از اجر و جایگاه رفیعی برخوردار خواهد بود.

    اشتراک کنندگان ضمن قدردانی از طرز تفکر و اندیشه رهبری ریاست عمومی عواید اظهار داشتند: ما همواره شکر الله متعال را بجا می آوریم که این سرزمین از سوی فرزندان اصیل خویش مدیریت و رهبری می گردد، سپاسگزار هستیم که هستی و ثروت این سرزمین از یغمای دو پاسپورته های پوشالی رهایی یافت. مطمئن هستیم که عایدات این سرزمین در کمال امانتداری جمع‌آوری و حفاظت می گردند.
    به نمایندگی از صرافان کشور آقای امین جان خوستی نماینده امور مالیات صرافان سرای شهزاده تاکید ورزید: ما ۱۰۰ فیصد حاضر هستیم مالیه ذمت خویش را پرداخت نماییم و حال اینکه لله الحمد ارزش و ثبات پول ما و وضعیت نرخ و نوا در بازارهای ما در سطح منطقه از همه بهتر است. خواهش ما این است تا پرداخت مالیه ما به اساس نرم ثابت صورت گیرد؛ نه به اساس ارائه اظهارنامه.
    در خاتمه آقای نصیر بیان داشت: از سوی کمیته تخنیکی این اداره کار روی تعدیل قوانین جریان داشته که ان‌شاءالله مطمئناً به نفع ملت می‌باشد، اما در جانب مقابل شما نیز در تعمیل قوانین همکاری همه جانبه خویش را ثابت بسازید و با نمایش فرهنگ اطاعت پذیری مالیاتی خویش میزان سطح علاقه‌مندی خویش را در امر تحکیم این نظام بیشتر از پیش ترفیع دهید.