• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    برنامه آموزشی آنلاین برای آمرین عواید مستوفیت ها دایر گردید

    16 ثور 1402
    شنبه، ۱۶ ثور ۱۴۰۲ هـ.ش
    ریاست منابع بشری وزارت مالیه به همکاری ریاست عمومی عواید برنامه آموزشی آنلاین را برای آمرین مستوفیت های ولایات طی مراسمی دایر نمود.
    در این مراسم که در تالار جلسات معینیت عواید و گمرکات دایر گردید، مولوی شیر محمد مشفق، رئیس عمومی عواید، مولوی احمد شاه شاکر، رئیس منابع بشری و شماری از کارمندان وزارت مالیه اشتراک داشتند.
    مولوی احمد شاه شاکر، در سخنان افتتاحیه این برنامه گفت، هدف اساسی این برنامه های آموزشی که تقریباً چهار ماه پیش آغاز گردیده اند ارتقای ظرفیت کارکنان بوده که به اساس هدایت رهبری وزارت مالیه تنظیم گردیده اند. وی گفت آمرین مستوفیت ها که مسئولیت کلی را دارند و هر چه بیشترظرفیت و دانش مسلکی خویش را بالا برده و با ارائه خدمات ارزنده و رضایت بخش سعی نمایند تا فاصله میان دولت و مردم ایجاد نگردد.
    الحاج مولوی شیر محمد مشفق، رئیس عمومی عواید، ضمن آرزوی موفقیت کارکنان در امور محوله خاطر نشان ساخت که حیات و ارزش انسان به علم و آگاهی است و ارزش علم ودانش به عمل و ارزش عمل به اخلاص، پس بخاطر نتیجه بهتر این برنامه ها، ضمن کسب دانش مسلکی و تلاش کنید تا آن ها را توأم با اخلاص و صداقت عملی نمایید.
    قابل ذکر است که این برنامه امروز ۱۶ ثور ۱۴۰۲ شروع و الی تاریخ ۲۶ ثور ادامه خواهد داشت و درآن قانون مالیات بر عایدات و طرز العمل مربوطه آن، قانون اداره امور مالیات وطرز العمل مربوطه آن، سیستم سکتاس و دیگر موارد مرتبط به اشتراک کنندگان تدریس خواهد شد.