• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    رهبری ریاست عمومی عواید با مسئولین هوتل‌ها دیدار نمود

    28 حمل 1402
    ۲۵ رمضان‌المبارک ۱۴۴۴ / ۲۷ حمل ۱۴۰۲
    آقای معراج محمد معراج معاون عملیاتی، آقای عبدالقیوم نصیر رئیس خدمات مالیه دهندگان و آقای نداء محمد صدیقی رئیس خدمات حقوقی ریاست عمومی عواید وزارت مالیه با مسئولین اتحادیه هوتل‌های کشور، در مسجد ریاست خدمات مالیه دهندگان دیدار نمودند.
    در این نشست که به ابتکار ریاست خدمات مالیه دهندگان عواید دایر گردیده بود، رهبری ریاست عمومی عواید حسن نیت خویش را در حصۀ فراهم‌آوری تسهیلات بیشتر برای همگان خصوصاً این قشر از مالیه‌دهندگان ابراز نمود و سخنان و پیشنهادات اشتراک کنندگان را استماع و به آنها اطمینان داده شد تا طرح خویش را آماده و متفقاً علیه به ریاست عمومی عواید پیشکش دارند تا در جریان بازنگری قوانین مالیاتی کشور مورد توجه قرار گیرند.
    آقایان مولا محمد، الله داد یزدانی و ذکرالله فرزه‌ای نمایندگان اتحادیه هوتل‌های کشور از رفع شدن زورگویی‌ها که در زمان اداره گذشته موجود بود و وجود امنیت خوب اظهار سپاس و قدردانی نمودند. همچنان به دلیل اینکه بزرگان نظام جرایم مالیاتی را معاف نموده خرسندی خویش را با بیان مثال های عملی اظهار نمودند. الله داد یزدانی یک تن از اعضای اتحادیه هوتل‌ها گفت: «در گذشته جریمه مالیات ما را تضعیف کرده بود. باری بنابر مشکلی که داشتم برای جبران عدم پرداخت مبلغ دوصدوپنجاه (۲۵۰) افغانی مالیه بر معاشات، مجبور گردیدم مبلغ پانزده هزار (۱۵۰۰۰) افغانی جریمه پرداخت نمایم.
    در خاتمه در کمال مسرت تعهد سپردند که در راستای تقویت بنیه مالی کشور از هر گونه کتمان خودداری می‌ورزند و مالیه حقیقی خویش را به وقت آن پرداخت می نمایند.