• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    رئیس عمومی عواید وزارت مالیه از شرکت دولتی طبع اسناد مصؤن دیدن نمود

    27 میزان 1401
    ۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۴ قمری/ ۲۷ میزان ۱۴۴۴ خورشیدی
    آقای معراج محمد معراج رئیس عمومی عواید وزارت مالیه در اول وقت کاری امروز چهارشنبه از شرکت دولتی طبع اسناد مصؤن دیدن نموده و با آقای داکتر محمد خالد مروان رئیس این شرکت و سایر مسؤلین آن روی چگونگی پیشرفت و انکشاف هر چه بیشتر امور مربوط به این شرکت بحث و تبادل نظر نمود.
    در آغاز رئیس و مسؤلین شرکت دولتی طبع اسناد مصؤن در بارۀ انکشافات، دست‌آوردها و ابعاد مختلف امور مربوط به این شرکت معلومات ارائه نموده و نیازمندی‌ها و پیشنهادات خویش را با رئیس عمومی عواید وزارت مالیه مطرح ساختند.
    در ادامه رئیس عمومی عواید وزارت مالیه به ریاست محترم عواید غیرمالیاتی این ریاست وظیفه سپرد تا در همکاری با مسؤلین شرکت دولتی طبع اسناد مصؤن، روی نیازسنجی و رفع نیازمندی‌ها این شرکت مشترکاً کار نمایند.
    با ارزیابی که صورت گرفت، شرکت دولتی طبع اسناد مصؤن از ظرفیت بالای منابع انسانی، مدیریتی و تخنیکی برخوردار می‌باشد، اما با وجود آن نیز آقای معراج رئیس عمومی عواید تاکید کرد که باید ظرفیت و ماشینری این شرکت ارتقاء داده شوند تا در بخش چاپ کارهای اساسی صورت گیرد و در حصۀ چاپ اسناد مورد نیاز ملی، افغانستان عزیز از احتیاج به دیگران رهایی یابد.
    آقای معراج افزود: ارتقاء تخنیکی این شرکت نه تنها باعث افزایش عواید غیرمالیاتی کشور می‌گردد، بل باعث افزایش ارزش معنوی و تأمین امنیت اسناد دولتی ما نیز می‌گردد.
    بحث گردید که چه گونه اسناد هؤیتی ارزشمند ملی مان را در داخل کشور با معیار و امنیت بالا طبع و فراهم نماییم.
    مسؤلین شرکت دولتی طبع اسناد مصؤن با قدردانی از حضوریابی رئیس عمومی عواید گفتند: ما می‌دانیم، اداراتی که باعث افزایش عواید کشور می‌گردند، از سوی ریاست عمومی عواید هم مورد حمایت و هم مورد تشویق قرار می‌گیرند.
    در میانه ملاقات از بخش‌های مختلف فنی این شرکت دیدن به عمل آمد و در راستای رفع کمبودات آن‌ها با هم‌آهنگی بخش‌های ذیربط تصمیمات لازم اتخاذ گردید.