• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    رئیس عمومی عواید با نمایندگان اتاق تجارت و سرمایه گزاری افغانستان تدویر جلسه نمود

    26 میزان 1401
    ۲۶ میزان ۱۴۰۱ خورشیدی / ۲۲ ربيع‌الاول ۱۴۴۴ قمری
    نشستی که در دفتر مقام ریاست عمومی عواید ترتیب گردیده بود، آقای معراج محمد معراج رئیس عمومی عواید با نمایندگان اتاق تجارت و سرمایه گزاری افغانستان تشکیل جلسه داده و روی مسائل مالیاتی سرمایه گزاران بحث همه جانبه صورت گرفت.
    نمایندگان اتاق تجارت و سرمایه گزاری افغانستان تحت زعامت آقای محمد یونس مومند معاون نخست هیئت مدیره این اتاق در سخنان خویش گفتند که الحمد لله در تمام کشور امنیت سراسری تامین گردیده است و اگر ما کدام مسئله مالیاتی داشته باشیم، پس کوشش ما این خواهد بود که مشکل مان را از نزدیک با ریاست عمومی عواید وزارت مالیه حل و فصل نماییم.
    آقای معراج محمد معراج رئیس عمومی عواید در جریان سخنان خویش گفت: دروازه وزارت مالیه نه تنها به روی شما، بل به روی مالیه دهندگان کوچک (دکانداران) نیز برای همیشه باز می‌باشد و در اینجا همیشه آواز شما شنیده خواهد شد و در راستای حل آن اقدام خواهد شد.
    آقای معراج افزود: ما برای راحتی مالیه دهندگان بسا تسهیلات و سیستم های برقی را به میان آورده‌ایم که از طریق آن آن‌ها می‌توانند از خانه و دفتر اسناد مالیاتی خویش را به اداره مالیاتی بفرستند و در آینده تسهیلات دیگر نیز ایجاد خواهیم کرد.
    قابل یادآوری است که در این نشست آقای عبدالولی نوری معاون تخنیکی ریاست عمومی عواید، آقای عصمت الله سلیمی رئیس بررسی ریاست عمومی عواید، آقای خان جان الکوزی عضو هیئت مدیره اتاق تجارت و سرمایه گزاری افغانستان و آقای گل مراد عرب رئیس اتاق تجارت و سرمایه گزاری ولایت ننگرهار و سایر نمایندگان این اتاق نیز حضور داشتند.