• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    همایش اختتامیه برنامه آموزشی کارمندان قراردادی روند درجه بندی و تثبیت مالیه اصناف ولایت کابل

    IMG_3967.JPG

    7 میزان 1401
    ۳ ربیع الاول ۱۴۴۴ / ۷ میزان ۱۴۰۱
    همایش اختتامیه برنامه آموزشی کارمندان قراردادی روند درجه بندی و تثبیت مالیه اصناف مربوط ولایت کابل در اکادمی ملی عواید و گمرکات تنظیم و دایر گردید.
    در آغاز آقای بلال احمد احدی به رسم افتتاح در کنار استقبال از اشتراک کنندگان به حاضرین گفت: ما در اینجا به هر اندازه که در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی تلاش های مفید نموده ایم؛ وظیفه ما بوده و ما آن را ایفای مسئولیت می شماریم و در آینده هم ریاست عمومی عواید اطمینان می دهیم که حتی بهتر از این هم کارگاه های آموزشی را تنظیم خواهیم کرد.
    سپس آقای معراج محمد معراج رئیس عمومی عواید وزارت مالیه از منسوبین اکادمی ملی عواید و گمرکات اظهار سپاس نموده و به حضار در جریان سخنان خویش گفت: در اینجا کار را در بدل تنخوا نباید محاسبه کنیم بلکه در اینجا بایستی کار کردن را عبادت بدانیم. آن مجاهدی که در سنگر می باشد و شمایی که در اینجا با قلم تان برای این نظام کار می نمایید برای هر دوی شما ثواب وجود دارد.
    آقای معراج به ادامه سخنان خویش افزود: ما مطابق درخواست اصناف نورم مالیاتی آنها را پایین آوردیم، حالا شما تثبیت کننده این نورم هستید و بر شما لازم است که با کارگیری از اخلاق نیک و رویه اخلاقی نیکو هر یک یک افغانی این را مالیه را تثبیت و به بیت المال بسپارید، زیرا که این یک امانت است و هر فرزند ملت در بیت المال حق دارد.
    رئیس عمومی عواید به عنوان مژده به اشتراک کنندگان گفت: روند درجه بندی و تثبیت مالیه اصناف یک برنامه آزمایشی برای شما نیز است امکان دارد در آینده از میان شما برخی ها را به وظایف رسمی نیز بگماریم و دقیقاً کسانی خواهند بود که در آزمایش متعهد و صادق باقی بمانند، منافع ملی را بر منافع شخصی ارجحیت بدهند و در این روند تعهد، عزم و اراده پاک خویش را به نمایش گذاشته باشند.
    در خاتمه از سوی رئیس عمومی عواید به سوالات اشتراک کنندگان پاسخ ارائه نمود.