• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    نشست ارزیابی عواید جمع آوری شده پانزده واحد بودجوی دارای عایدات بزرگ به مقایسه اهداف تعیین شده آن‌ها، دایر گردید

    1 (1).JPG

    6 میزان 1401
    ۲ ربیع الاول ۱۴۴۴/ ۶ میزان ۱۴۰۱
    در هم‌آهنگی با ریاست‌های عمومی خزاین، بودجه و پیشبینی و گزارشدهی اقتصاد و مالی و تحت رهبری معین عواید و گمرکات و رئیس عمومی عواید وزارت مالیه با واحدهای بودجوی دارنده و جمع آوری کننده عواید غیرمالیاتی بزرگ و مهم در تالار جلسات معینیت عواید و گمرکات جلسه تدویر یافت.
    الحاج ملا محمد ناصر اخوند معین عواید و گمرکات وزارت مالیه در رابطه به مدیریت خوب عواید، انجام و ارائه خدمات خوب و تأمین همکاری و هم‌آهنگی، به اشتراک کنندگان نشست توصیه همه جانبه نمود.
    سپس آقای معراج محمد معراج با اشاره به تکمیل ساختن کسر بودجه گفت: همه بودجه امسال بر عواید داخلی بنا نهاده شده و از مسئولین وزارت‌ها و ادارات ذیربط خواست تا عواید غیرمالیاتی را به گونه شفاف جمع آوری و در مدیریت آن توجه خاص مبذول نمایند. همچنان از رؤسای ادارات متذکره تقاضا نمود تا ارائه خدمات را آسان و کیفیت خدمات را بالا ببرند، زیرا آنانی که از دولت خدمات دریافت می‌کنند، خوشحال شده و فاصله ایجاد شده در حکومت‌های گذشته از میان می‌رود.
    در این نشست وعده حل تمام مشکلات موجود در زمینه عواید، بودجه و تادیات سپرده شد و از سوی رهبری ریاست عمومی عواید از آن عده وزارت‌ها و ادارات دولتی اظهار امتنان صورت گرفت که در مقایسه به اهداف تعیین شده، عواید بیشتر گردآوری کرده اند.
    قابل یادآوری است که عواید غیرمالیاتی در مقایسه به هدف تعیین شده بیشتر جمع آوری گریده است که تنها در ماه‌های اسد و سنبله نه فیصد (۹٪) افزایش را نشان می‌دهد.