• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    امتحان (تقریری) صدها نامزد بست‌های ریاست عمومی عواید اخذ گردید

    0M1A5342.JPG

    24 سنبله 1401
    پنجشنبه، ۲۴ سنبله ۱۴۰۱ خورشيدی/ ۱۸ صفرالمظفر ۱۴۴۴ قمری
    ریاست عمومی عواید وزارت مالیه، امتحان تقریری (۱۰۵۸) بست اعلان شده در مقاطع مختلف را در (۳۴) ولایت به شمول کابل در تالار آکادمی ملی گمرکات و ماليات و ادارات مستوفيت‌های ولايات کشور با حضورداشت ناظران به گونهٔ شفاف اخذ نمود.
    ریاست عمومی عواید وزارت مالیه چند ماه قبل در (۳۴) ولایت به شمول کابل (۱۰۵۸) بست قراردادی را به منظور رقابت آزاد به اعلام سپرده بود.
     (۳۶۰۰۰) نامزد برای این بست‌ها ثبت نام کرده بودند که از آن جمله (۱۸۰۰۰) تن شارت لیست، (۹۰۰۰) تن واجد شرایط شناخته شدند و پس از تصفیه (۷۸۰۰) تن آن از طریق لینک ویژه واجد شرایط فراخوانده شدند که از ایشان امتحان اخذ گردید.
    همچنین از تعداد مذکور، (۲۵۲۷) تن پس از امتحان موفق شناخته شدند که (۱۰۵۸) تن آن در بست‌های خالی نامبرده جایگزین شده و (۲۹۰) تن دیگر آن به شکل ریزرف باقی مانده که نظر به شرایط از ایشان کار گرفته خواهد شد.
    شایان ذکر است که امتحان این بست‌ها از سوی ریاست عمومی عواید به همکاری اداره ملی امتحانات در کابل و زون‌ها تعیین شده، روز جمعه گذشته به تاریخ ۱۰ سنبله به گونه تحریری اخذ گردید که نتیجه آن روز دوشنبه اعلام شده و پس از آن تیم‌ها برای مصاحبه از سوی ریاست عمومی عواید به مناطق مربوطه اعزام شدند.