• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    کفیل مستوفیت بغلان به کارمندان این اداره معرفی گردید

    baghlan.jpg

    20 سنبله 1401
    ۲۰ سنبله ۱۴۰۱ / ۱۴ صفر ۱۴۴۴
    بر اساس پیشنهاد وزارت مالیه و حکم شماره ۴۳۴ مٶرخ (۱۴۴۴/۰۲/۰۲) مقام محترم این وزارت، محترم مولوی محمد نور حقجو به حیث کفیل مستوفیت ولایت بغلان به کارمندان این اداره معرفی گردید.
    در همایشی که به همین مناسبت در دفتر مستوفیت ولایت بغلان ترتیب شده بود رئیس اداری مقام این ولایت، رٶسای ریاست های مختلف سکتوری و نمایندگان اصناف و اکساب گوناگون این ولایت اشتراک نموده بودند.
    از پایتخت کابل، رئیس عمومی عواید وزارت مالیه با هیئت همراه خویش در این نشست شرکت نموده بود و موصوف در جریان ایراد سخنان همه جانبه خویش گفت: الحمد لله ما در بخش های نظامی و سیاسی کشور مستقل داریم، یعنی استقلال نظامی و سیاسی کسب کرده ایم و صلح و امنیت سرتاسری مطابق رضایت مردم در کشور تامین گردیده است. حالا ما باید در ادارات خویش شفافیت به میان آوریم و کشور را در عرصه اقتصادی نیز مستقل بسازیم و روی پای خودش ایستاد بگردانیم.
    آقای معراج افزود: برای حفاظت استقلال سیاسی پایدار کشور ضرورت است که ما و شما به صورت شفاف و به وقت آن مالیه خویش را تادیه نماییم و برای بقای نظام الهی، اسلامی و بالاخره قرآنی کنونی به وجه احسن سهم خویش را ادا نماییم. حتی اگر برای رسیدن به این آرمان ضرورت باشد تا ساعات بیشتر از اوقات رسمی کاری در ادارات خویش کار نماییم نیکو می باشد زیرا برای تقویه این نظام اسلامی شهدا جان های خویش را فدا نموده اند، بناء لازم است برای نائل آمدن به آرمان های شهدا به صورت جدی و مفید کار نماییم.
    در همین حال با بهره گیری از فرصت، آقای معراج با همه کارمندان مستوفیت ولایت بغلان دیدار کرد به آنها غرض بهتر شدن امور هدایات لازم صادر نمود. 
    قابل یادآوری است که آقای مولوی محمد نور حقجو پیش از این به حیث کفیل مستوفیت ولایت تخار و آقای محمد نعیم ملنگ به حیث کفیل  مستوفیت ولایت بغلان ایفای وظیفه می نمودند.