• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    اطلاعیه متقاضیان روند تثبیت و درجه بندی عواید اصناف (دکانداران و پیشه وران

    ریاست عمومی عواید وزارت مالیه امارت اسلامی افغانستان، به اطلاع آن عده از متقاضیان که اسناد خویش را برای استخدام در پروژۀ تثبیت و درجه بندی عواید اصناف فرستاده بودند، احتراماً می رساند اینکه روند کوتاه سازی فهرست (شارت لیست) به پایان رسیده و برای آنانی که واجد شرایط بودند، ایمیل ارسال گردیده است.
    متقاضیان واجد شرایط به بخش صندوق دریافت (Inbox) و یا بخش هرزنامه (Spam) ایمیل خویش رجوع نمایند و در آن جا یک لینک فرستاده شده است که فورم آنلاین آماده شده از سوی ادارۀ ملی امتحانات را دارا است که در آن فورم حروف را به زبان پشتو و یا زبان دری و ارقام (اعداد) را به زبان انگلیسی بنویسید و تمام مرحله را با دقت به پیش ببرید.
    قابل یادآوری است که در ایمیل های فرستاده شده، آخرین موعد برای خانه پری و ارسال فورم های آنلاین، روز چهارشنبه ۲۶ اسد سال روان تعیین گردیده بود، اما برای اینکه در زمینه خانه پُری و ارسال فورم، فرصت کافی به متقاضیان داده شده باشد تا روز جمعه (۲٨) اسد ۱۴۰۱ فرصت تمدید گردید.
    جهت کسب معلومات مزید، می توانید با شماره (۱۰۰۰) مرکز خدمات تماس مالیه دهندگان ریاست عمومی عواید وزارت مالیه و یا ایمیل آدرس (info.ard@mof.gov.af) ارتباط برقرار نمائید.
    مالیۀ ما، کشور ما، آیندۀ ما