• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    نشستی با اشتراک مسؤلان بخش‌های عایداتی وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف دولتی

    4 اسد 1401
    ۲۷ ذی‌الحجه ۱۴۴۳/ ۴ اسد ۱۴۰۱
    جلسه‌ای تحت ریاست آقای معراج محمد معراج رئیس عمومی عواید و با اشتراک آقای امان الله امین رئیس عواید غیرمالیاتی این ریاست و مسؤلان بخش‌های عایداتی ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، در تالار جلسات معينيت عوايد و گمرکات تدویر یافت.
    در این نشست بعد از ارائه گزارش‌ها و پیشنهادات، روی چگونگی تکمیل نمودن کسر عواید غیرمالیاتی در وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف دولتی، بحث صورت گرفته و در زمینه رفع چالش‌ها و مشکلات راه حل‌های مناسب ارائه گردید و در راستای عبور از اهداف تعیین شده به بخش‌های ذیربط هدایات لازم سپرده شد.
    آقای معراج محمد معراج رئیس عمومی عواید کارکردهای برخی از ادارات در زمینه افزایش عواید غیرمالیاتی جمع‌آوری شده را مورد تمجید قرار داده و راه‌های حل مشکلات برخی از ادارات دیگر را که در زمینه جمع‌آوری عواید غیرمالیاتی تا تاریخ(۳ اسد ۱۴۰۱) از اهداف تعیین شده عقب مانده اند، را بیان نموده و در زمینه خواهان تشریک مساعی و اجراآت مناسب آن‌ها گردید.
    آقای امان الله امین رئیس ریاست عواید غیرمالیاتی نیز ضمن اظهار رهنمایی‌های لازم به حاضرین، در زمینه بهبود امور بخش های عایداتی وزارتخانه ها و ادارات دولتی راه حل ها را ارائه و زمینه های عملی شدن پیشنهادات مفید را شرح داد.
    شایان ذکر است که در ختم هر دو ماه جهت نیل به اهداف تعیین شده و ارزیابی کارکردهای طرف‌های ذیدخل چنین جلسه‌ای در ریاست عمومی عواید وزارت مالیه دایر می‌گردد.