• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    ديدار با هيئت کمپنی قراردادی معدن مس عينک

    31 جوزا 1401
    ۳۱ جوزا ۱۴۰۱/ ۲۱ ذي‌القعده ۱۴۴۳
    آقای معراج محمد معراج رئيس عمومی عوايد وزارت ماليه در دفتر کاری خويش با هيئت فرستاده شده کمپنی قراردادی استخراجی مس عينک ديدار کرد و پيرامون ماليات معدن استخراجی مربوطه صحبت‌های همه جانبه نمود.
    خانم ژانگ قی که رياست اين هيئت را به عهده داشت، در سخنان خود گفت: ما خرسنديم که رياست عمومی عوايد وزارت مالیه را از نزديک ديدن می‌نمائيم و نيز خوب شد که در رابطه به ماليات معدن مس عينک بحث‌های همه جانبه صورت گرفت و از اطمينان شما بسيار سپاسگزاری می‌نمائيم.
    آقای معراج محمد معراج رئيس عمومی عوايد در صحبت‌های خويش گفت: دروازه رياست عمومی عوايد وزارت ماليه بر روی همه باز است و تلاش دوامدار ما اين است که جهت تسريع بخشيدن امورات مالياتی مراجعين و ماليه دهندگان، در قوانين، طرزالعمل‌ها، رهنمودها و ساير موضوعات مربوطه مالياتی سهولت‌ها را فراهم نمائيم تا سرمايه گذاران آمده و در اينجا سرمايه گذاری نمايند.
    همچنين آقای معراج در سخنان خود افزود: از هر وقت ديگر زمينه و شرايط برای سرمايه گذاری در افغانستان مساعدتر شده است، زيرا هر نوع امنيت تامین است و هر کس می‌تواند با اطمینان کامل کسب و کار خويش را به پيش ببرد.
    قابل يادآوری است که در اين ديدار آقای نجيب الله احمدزی مشاور وزير در بخش عوايد، آقای عبدالولی نوری معاون تخنيکی رياست عمومی عوايد، آقای عبدالقيوم نصير رئيس مالیه دهندگان بزرگ، آقای ندا محمد صديقی رئيس خدمات حقوقی و پاليسی و ديگر مسئولین این اداره حضور داشتند.