• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    جلسه رسیدگی به مشکلات تاجران ننگرهار برگزار شد

    ningarhar.jpg

    19 اسد 1400
    امروز ۱۷ اسد ۱۴۰۰، عالم شاه ابراهیمی معین عواید و گمرکات وزارت مالیه و نصرالله درانی رییس عمومی عواید، طی یک جلسه با معاون اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، نمایندگان این اتاق و تاجران ولایت ننگرهار در تالار کنفرانس معینیت عواید و گمرکات دیدار نمودند.
    در این جلسه ابتدا تاجران ولایت ننگرهار مشکلات خود را مطرح نموده و سپس عالم شاه ابراهیمی معین عواید و گمرکات با سپردن هدایت لازم برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده گفت: معینیت عواید و گمرکات در شفاف سازی، تسهیل پروسه های کاری و همچنان در راستای به کیفر رساندن مفسدین متعهد بوده و از تمام تجار محترم نیز تقاضا مگیردد که در این راستا با ما همکار باشند.
    در ادامه نصرالله درانی رییس عمومی عواید با ابراز قدردانی از تشریف آوری تاجران ولایت ننگرهار گفت: ریاست عمومی عواید اقدامات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده روی دست داشته و از تمامی تجار محترم تقاضا میگردد که اشخاص مسلکی را در بخش مالی خود استخدام نمایند تا از بروز مشکلات جلوگیری صورت گیرد.
    جلسه با بحث های همه جانبه روی گزارش پس از بررسی، عرضه خدمات جهت تمدید جواز و انتقال دوسیه ها از ولایات به مرکز پایان یافت.