• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    حالا شما میتوانید نمبر تشخیصیه مالیه دهنده را به شکل آنلاین در هر زمان و از هر مکان درخواست نموده دریافت نمایید.

    جهت اخذ نمبر تشخیصیه مالیه دهنده (TIN) شما دیگر نیاز به منتظر ماندن در صف های طویل ندارید؛ حالا شما میتوانید نمبر تشخیصیه مالیه دهنده را به شکل آنلاین در هر زمان و از هر مکان درخواست نموده دریافت نمایید.
    برای دریافت نمبر تشخیصیه مالیه دهنده به صورت آنلاین يا به ویبسایت ریاست عمومی عواید (ard.gov.af) مراجعه نموده در مینوی “خدمات الکترونیکی” گزینه “نمبر تشخیصیه ماليه دهنده” را انتخاب نمایید. در این قسمت روی لینک “درخواست نمبر تشخیصیه مالیه دهنده” کلیک نموده و يا مستقيماً به لينک (tin.ard.gov.af) رفته زبان خود را انتخاب نمایید. بعداً روی دکمه “درخواست نمبر تشخیصیه” کلیک نمایید.
    در قسمت اول زبان تصدیقنامه نمبر تشخیصیه را انتخاب و معلومات شخصی خود را از قبیل لقب، اسم، تخلص، اسم پدر، اسم پدر کلان، تاریخ تولد، شماره تماس، ایمیل آدرس و سایر معلومات خواسته شده را درج نمایید.
    در قسمت دوم معلومات تذکره و یا پاسپورت خود را درج نموده کاپی سافت آن را ضمیمه و مرکز مالياتی جهت دريافت تصدیقنامه نمبر تشخیصیه انتخاب نمایید.
    در قسمت معلومات مسلکی ابتدا وظیفه یا شغل را که مصروف آن هستید، انتخاب نموده بعداً نوعیت شغل خود را انتخاب نمایید.
    در اخیر کد مخصوص داده شده را در این قسمت به زبان انگليسی درج نموده بعد از مرور معلومات درج شده و حصول اطمینان از صحت آن دکمه راجستر را کلیک نمایید. بعد از فشار دادن دکمه راجستر یک شماره درخواستی از طرف سیستم برای شما ظاهر میگردد.
    شما میتوانید با استفاده از گزینه “تعقیب درخواستی” وارد صفحه جستجو شده با درج نمودن شماره درخواستی، شماره تماس و یا هم نمبر تذکره خود، درخواست خود را دنبال نموده و از تمامی مراحل که شامل دریافت، تأیید و چاپ تصدیقنامه نمبر تشخیصیه و یا هم رد درخواست میباشد، اطمینان حاصل نمایید.
    در صورتیکه معلومات نادرست و یا مشابه درج گردیده باشد، شما میتوانید با استفاده از دکمه “تصحیح” آن را اصلاح نموده ارسال نمایید.
    در صورت چاپ تصدیقنامه نمبر تشخیصیه، با تذکره يا پاسپورت اصلی خويش به مرکز مالیاتی انتخاب شده مراجعه نموده آن را دریافت نمایید.
    مالیۀ ما، کشور ما، آیندۀ ما