• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    مجیب الرحمن شیرزاد به حیث معین عواید و گمرکات وزارت مالیه تعیین گردید

    131984271_2380051352141303_1488016387167461251_o.jpg

    2 جدی 1399
    محترم مجیب الرحمن شیرزاد که اخیرا به اساس حکم مقام عالی ریاست جمهوری به حیث معین عواید و گمرکات تعیین گردیده است، امروز مورخ اول جدی ۱۳۹۹ توسط محترم عبدالهادی ارغندیوال، وزیر مالیه به کارمندان معرفی گردید.
    در مراسم معرفی معین جدیدالتقرر وزارت مالیه، معینان وزارت مالیه و شماری از روسا وکارمندان وزارت مالیه اشتراک داشتند.
    وزیر مالیه کشور ضمن تبریکی به معین جدید و قدردانی از کارکردهای محترم عیسی قدرت، معین پیشین این وزارت گفت: “مطمئن هستم که معین جدید عواید و گمرکات وظایف خویشرا به وجه احسن به پیش خواهد برد. من تقرر ایشان را یک نیک در راستای تطبیق اصلاحات دانسته و امیداوارم که از بیت المال که یکی از وظایف اساسی وزارت مالیه می باشند، پاسداری نمایند.”
    وی علاوه کرد که هدف اساسی وزارت مالیه رسیدن به خودکفایی تدریجی مالی است و ما متعهد به تطبیق اصلاحات و مبارزه علیه فساد اداری می باشیم. وی افزود که تمام تیم وزارت مالیه با معین جدید التقرر این وزارت همکاری همه جانبه خواهد کرد.
    محترم شیرزاد، معین جدید عواید و گمرکات ضمن تشکری از اعتماد و باور وزیر مالیه و رئیس جمهور گفت که من از سال های قبل با وزارت مالیه کار کرده ام و امروز خرسندم که یکبار دیگر در این وزارت فرصت خدمت به مردم برایم سپرده شد. وی علاوه کرد که در امور محوله ضوابط را بر روابط ترجیح داده و اصلاحات اساسی را جهت رسیدن به خودکفایی اقتصادی در بخش منابع عوایدی تطبیق خواهد کرد.
    در اخیر معین جدید عواید و گمرکات خواستار همکاری و حمایت رهبری وزارت مالیه و کارکنان این وزارت گردید.
    قابل تذکر است که محترم شیرزاد دارای تحصیلات عالی به سطح ماستری در رشته های شیوه های توسعه و پالیسی بوده و از تجارب خوب کاری در ادارات ملی و بین المللی برخوردار می باشد.