شکایات
د شکایاتو د اوریدول ریاست په ۱۳۹۰ کال کی د مالیی
وزارت د رهبری هیئت د مالیه ورکوونکیو(حقیقی او حکمی اشخاصو) ستونزو او اعتراضونو
ته د رسیدلو په
منظور او د عوایدو لوی ریاست په چوکات کی د مالیاتی قضایاو نظارت
په محکمو د لاندی تشکیل په منیځ ته راغلی او په کار یی پیل کړي دي.
د چارو د اداری د قانون د ۱۱ مادی مطابق که چیرې
مالیه ورکوونکی د مالیاتی اداری په پریکړه قناعت و نلری کولای شی د ۴۵ ورځو په
موده کی د مالیاتی تصمیم د ترلاسه کیدو ورسته د مالیه ورکونکیو شکایتونو د
اوریدولو ریاست کی خپل اعتراض ثبت کړی او د شکایتونو د اوریدولو ریاست مکلف دی چی
د ۶۰ ورځو په موده کی اعتراض ته ورسیږی او خپل تصمیم په ۳۰ ورځو کی مالیه ورکوونکی
ته ابلاغ کړی.
د یادونی وړ ده چي اعتراض باید د شکایتونو د
اوریدول ریاست ته په مخصوص فورمه کی د خاصو شرایطو په نظر کی نیولو سره وړاندی
کړی.
اعتراضونو ته د رسیدلو پړاونه
هرکله چی مالیه ورکوونکی د شکایاتو ریاست په تصمیم
قناعت و نلری د چارو د اداری قانون د ۱۲ مادی په اساس د مالیاتی تصمیم د ترلاسه
کیدو ورسته په ۳۰ ورځو کی خپل اعتراض د مالیاتی شخړو د حل بورد ته وړاندی کړي.
د مالیاتی د غوښتنلیک شخړو بورډ کې د تجدید نظر د اوریدلو بهیر
هر کله چې د شخړی یو لوری او یا دواړه لوري د مالیاتی شخړو د بورډ په پریګره قناهت و نلری، کولای شي د پریکړی د لاسته راوړول څخه د دیرشو ورځو په موده کی اړوندی محکمی ته مراجعه وکړی که نه نو، د مالیاتی شخړو د حل د بورډ پریکړه ورستی او د تطبیق پریکړه ده.
هر کله چی د قضیه لوری د مالیاتی شخړو د د بورډ په په پریکړه قناعت ونلری او اړوندی محکمی ته مراجعه وکړی، دوسیه له بورډ څخه محکمی ته لیږل کیږی د شکایتونو د اوریدلو رئیس او په محکمو کی د قضایاو د تعقیب آمر د نماینده په توګه د مالیی وزارت او دولت له منافعو په محکمه کی دفاع کوی.