• مالیه ما، کشور ما، آیندۀ ما info.ard@mof.gov.af
  • +۹۳ (۰) ۱۰۰۰

    ویدیوکنفرانس ریاست عمومی عواید با سفارت امریکا

    236135_o.jpg

    4 سرطان 1399
    ریاست عمومی عواید به سلسله ایجاد سهولت و عرضه خدمات مسلکی برای مالیه دهندگان و جلب همکاری های تخنیکی و مسلکی روز چهار شنبه ۴ سرطان ۱۳۹۹ طی یک ویدیوکنفرانس با سفارت امریکا در کابل بحث و گفتگو نمود.
    محور اصلی این گفتگو موارد همچو کاهش درآمد تجارت های کوچک در افغانستان و تاثیرات آن روی عواید ملی، اهداف تعین شده عوایدی برای افغانستان و چگونگی بازنگری و تاثیرات آن بالای کمک های مالی بود. همچنان اقدامات و سیاست حکومت افغانستان برای همکاری با سکتور خصوصی و تجدید نظر در پرداخت مالیات آنها و ارایه بسته های حمایوی برای تشبثات کوچک و متوسط، پلان های پیش رو برای بازنگری قوانین مالیاتی و لوایح مربوطه پس از بحران ویروس کرونا مواردی بودند که در این ویدیوکنفرانس به بحث گرفته شدند.
    در این ویدیوکنفرانس محترم داکتر میرویس بهیج رئیس عمومی عواید، محترم عبدالرحمن رحیمی سرپرست ریاست عمومی پالیسی مالی و اقتصاد بزرگ، محترم عندلیب مشتری رئیس تحلیل پالیسی اقتصادی، محترم فیصل منگل رئیس مالیه دهندگان بزرگ و محترم ناهید ناجی رئیس مالیه دهندگان کوچک از جانب وزارت مالیه و معاون ماموریت سفارت امریکا در افغانستان، معاون کنسولی اقتصادی، و نمایندگان بخشECON سفارت امریکا در کابل اشتراک داشتند.